obrazek nagłówka strony

Jak możemy ci pomóc?

CZYM JEST TELEDOK?
JAK FUNKCJONUJE TELEDOK?
PŁATNOŚCI
KONTO I DANE OSOBOWE
  • CZYM JEST TELEDOK?
    Teledok to serwis umożliwiający otrzymanie e-recepty na potrzebny lek, e-zaświadczenia lekarskiego oraz e-skierowania na badania. E-konsultacje możesz rozpocząć w każdej chwili- opiera się na formularzu medycznym, który po wysłaniu trafia do lekarza, który w ciągu około godziny przesyła e-receptę, e-zaświadczenie i/lub e-skierowanie.
  • CO TO JEST TELEMEDYCYNA?
    Telemedycyna (medycyna na odległość) – forma świadczenia usług medycznych i opieki zdrowotnej łącząca w sobie elementy telekomunikacji, informatyki oraz medycyny. Dzięki wykorzystaniu nowych technologii pozwala ona przełamywać geograficzne bariery, pozwalając na wymianę specjalistycznych informacji przesyłając obrazy statyczne, jak i dynamiczne (przesyłanie najwyższej jakości zdjęć EKG, USG, MRI). Pozwala przeprowadzić diagnozę i wystawiać recepty lub skierowania na odległość.
  • JAK WYGLĄDA KOMUNIKACJA Z PACJENTEM?
    Teledok.pl dba o poufność danych medycznych i osobowych. Informacji dotyczących stanu zdrowia naszych pacjentów nie przesyłamy za pośrednictwem wiadomości e‑mail. Korespondencja pomiędzy pacjentem a lekarzem dotycząca przeprowadzonych konsultacji, odbywa się w możliwie najbezpieczniejszy sposób, a spółka nigdy nikomu nie udostępnia Twoich danych w celach marketingowych. Wykorzystujemy je tylko do realizacji naszych usług.
  • CZY TELEDOK DZIAŁA ZGODNIE Z PRAWEM?
    Tak. Konsultacja medyczna odbywa się wyłącznie za pośrednictwem wykwalifikowanych lekarzy z polskim prawem wykonywania zawodu. Możliwość przeprowadzania badań lekarskich za pośrednictwem systemów teleinformatycznych lub systemów łączności oraz wystawiania recept po takim badaniu została wprowadzona do prawa polskiego (art. 42 ust.1 i ust.2 ustawy z dnia 5 grudnia 1996r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty). Jednocześnie w grudniu 2015 Sejm znowelizował ustawę o zawodach lekarza i dentysty. Z dniem 1 marca 2018 roku opublikowano ustawę o zmianie niektórych ustaw w związku z wprowadzeniem e‑recepty. W efekcie świadczenie usług telemedycznych i wystawianie elektronicznych recept i skierowań w Polsce jest dopuszczalne.
  • CZY ODNAWIACIE KAŻDA RECEPTĘ?
    Nasi lekarze mogą przedłużyć dowolną receptę, jednak nie odnawiamy recept leków z grupy psychotropów i opioidów, leków narkotycznych (RPW) oraz hormonu wzrostu.
  • KIEDY PACJENT JEST SKIEROWANY DO PRZYCHODNI LEKARSKIEJ?
    W przypadku odmowy wystawienia e‑recepty lub e‑skierowania, lekarz uzasadnia odmowę i może skierować pacjenta do lekarza, żeby przeprowadzić potrzebne badania, niezbędne do wystawienia recepty lub w celu kontaktu z lekarzem prowadzącym.
  • KTO PRZEPROWADZA KONSULTACJE MEDYCZNĄ?
    Każda konsultacja medyczna odbywa się z lekarzem z prawem wykonywania zawodu (PWZ). Każdy lekarz współpracujący z nami jest sprawdzany z danym OILem (Okręgowa Izba Lekarska).
  • CZY MOGĘ POROZMAWIAĆ Z LEKARZEM PRZEZ TELEFON?
    Nie oferujemy możliwości zadzwonienia do naszych lekarzy. Zapraszamy do kontaktowania się poprzez formularz. Prosimy o podanie numeru telefonu, aby lekarz mógł skontaktować się z Tobą, w celu przeprowadzenia teleporady.
  • JAK DZIAŁA E‑RECEPTA?
    Po wybraniu leku lub wskazaniu chęci wskazania mu go przez lekarza, pacjent musi przejść szczegółowy wywiad medyczny (konsultację telemedyczną) za pośrednictwem formularza e‑konsultacji na teledok.pl. Po przesłaniu zakończonego formularza e‑konsultacji, jeden z naszych lekarzy zostanie przydzielony do jego analizy. Po zakończeniu analizy i podjęciu decyzji o możliwości wystawienia e‑recepty lekarz ją wystawi. Nasz system prześle drogą mailową 4‑cyfrowy kod do realizacji e‑recepty. W aptece po podaniu tego kodu lub pokazaniu go na ekranie telefonu farmaceuta wyda nam lek.
  • JAK DZIAŁA E‑SKIEROWANIE?
    Pacjent musi przejść szczegółowy wywiad medyczny (telemedyczna konsultacja) za pośrednictwem formularza e‑konsultacji. Jeden z naszych doświadczonych i wykwalifikowanych lekarzy zostanie przydzielony do Twojego wniosku, który zostanie przez niego przeanalizowany. Po pomyślnej konsultacji lekarskiej, lekarz wystawi e‑skierowanie i prześle drogą mailową 4‑cyfrowy kod do realizacji e‑skierowania w dowolnej placówce medycznej w Polsce. Skierowanie nie na NFZ, wyłącznie prywatna diagnostyka.
  • JAK DŁUGO CZEKA SIĘ NA E‑RECEPTE LUB E‑SKIEROWANIE?
    Średni czas oczekiwania to 15-45 minut. W szczególnych przypadkach czas zakończenia e‑konsultacji może się wydłużyć- dotyczy to szczególnie czasu, kiedy zgłasza się bardzo duża ilość pacjentów.
  • JAK OTRZYMUJĘ E‑RECEPTE LUB E‑SKIEROWANIE?
    Po konsultacji lekarz wysyła drogą mailową oraz SMS 4‑cyfrowy kod do zrealizowania e‑recepty lub e‑skierowania.
  • CZY MUSZĘ KAŻDORAZOWO WYPEŁNIAĆ FORMULARZ, NAWET GDY PONOWNIE ODNAWIAM RECEPTE NA TEN SAM LEK?
    Tak samo jak podczas tradycyjnej wizyty lekarskiej, za każdym razem gdy lekarz ma Ci wystawić receptę lub skierowanie, musi przeprowadzić wywiad medyczny. Dlatego też musisz udzielić odpowiedzi na wszystkie pytania zadane przez nas, nawet jeśli ponawiasz zamówienie na lek, który był Ci już wcześniej przepisany.
  • CZY MOGĘ ANULOWAĆ KONSULTACJE?
    Jeżeli lekarz wykonał już e‑konsultację i wystawił e‑receptę/e-skierowanie/e-zaświadczenie, jest za późno na anulowanie wizyty. Jeżeli skontaktujesz się z nami od razu po wypełnieniu ankiety medycznej i opłaceniu wizyty, Twoja wizyta zostanie anulowana.
  • CZY KONSULTACJA TELEMEDYCZNA JEST BEZPIECZNA?
    Tak, dokładamy wszelkich starań, aby na każdym etapie zweryfikować zasadność wystawienia recepty. Wywiady lekarskie poprzez Teledok.pl są kilkustopniowo weryfikowane przez lekarza oraz wspomagane przez system informatyczny, który cały czas udoskonalamy. Używamy najnowszej technologi szyfrowania i Twoje dane sa przechowywane na serwerach z wysokim zabezpieczeniem. W przypadku pojawienia się wątpliwości na jakimkolwiek etapie, kontaktujemy się z Pacjentem telefonicznie lub mailowo, aby je rozwiązać. Zastrzegamy sobie również prawo do odmowy wystawienia recepty, jeżeli nie ma takiego wskazania. Całkowity koszt konsultacji jest wówczas zwracany. Zaznaczamy, że konsultacja telemedyczna nigdy nie zastąpi tradycyjnej wizyty lekarskiej i przeprowadzonego fizycznie badania. Od posiadania aktualnych badań i historii pacjenta uzależniamy możliwość skorzystania z naszych usług.
  • JAKI JEST KOSZT KONSULTACJI?
    Koszt jednej teleporady: - e‑recepta, przedłużenie recepty to 65 pln - e-skierowanie to 79 pln - e-zwolnienie, e-zaświadczenie to 99 pln - e-konsultacji to 129 pln
  • JAK ZAPŁACIĆ ZA KONSULTACJE?
    Płatności możesz dokonać za pośrednictwem systemu płatności online PayU. Jeśli z jakiegoś powodu nie chcesz skorzystać z płatności online, możesz zapłacić tradycyjnym przelewem na polski rachunek bankowy Teledok.pl. Pamiętaj, aby w tytule przelewu podać numer zamówienia (znajdziesz go w mailu otrzymanym po konsultacji).
  • CZY MOGĘ ZAPŁACIĆ ZA E‑KONSULTACJA PÓŹNIEJ, NIŻ WYPEŁNIAM WNIOSEK, A E‑RECEPTĘ OTRZYMAĆ OD RAZU PO PŁATNOŚCI?
    Płatność jest wymagana, aby lekarz rozpoczął e‑konsultację. Samo wypełnienie formularza nie jest pełnym wnioskiem. Dopiero opłacony kwestionariusz trafia do lekarza i od momentu płatności biegnie czas do otrzymania e‑recepty.
  • CZY MOGĘ WYPEŁNIĆ FORMULARZ KONSULTACJI W IMIENIU MOJEGO DZIECKA LUB W IMIENIU INNEJ OSOBY DOROSŁEJ?
    Jeśli jesteś opiekunem prawnym tej osoby, wtedy możesz tak zrobić. Niezbędne będzie podanie swoich danych w polu „opiekun prawny“ przy rejestracji.
  • KTO MA DOSTĘP DO MOJEJ HISTORII MEDYCZNEJ?
    Dostęp do Twojej historii medycznej ma wyłącznie personel medyczny, który został wskazany lub z którym miałeś/-aś kontakt. Możesz też wskazać osobę która będzie miała dostęp do Twojej dokumentacji np. ktoś z rodziny.
  • JAK ZOSTANĄ WYKORZYSTANE MOJE DANE?
    Twoje dane są wykorzystywane jedynie do obsługi lekarskiej, w zakresie w jakim chcesz z niej korzystać i wyrażasz na to zgodę. Nie zostaną nigdy użyte w innym celu, niż wskazany przez Ciebie. Jeśli odmawiasz newslettera i informacji handlowych, nie zostaną do Ciebie wysłane. Twoich danych nigdy nie sprzedamy podmiotowi trzeciemu, niezwiązanemu z działalnością Teledok.
Zapisz się na newsletter

będziemy informować Cię
o nowościach w serwisie

newsletter image